Isnin, 4 Februari 2008

tawaran terhebat di abad ini!!!

Anda seorang usahawan Internet? Anda wajib miliki blog dot com sendiri..

"Bina Blog dot Com Untuk Perniagaan Internet Anda Pada Hari Ini Juga Dan Tingkatkan Keuntungan serta Produktiviti Perniagaan
Ke Tahap Yang Lebih Optimum!"

Anda Wajib Tahu:

Panduan hebat ini hanya boleh didapati di sini sahaja.


PERCUMA:

Dapatkan 7 Siri Tip Blogging Terus
Ke Emel Anda!

Bonus Eksklusif Untuk Anda!


1# Kupon RM10.00 Ebook RajaAdsense

panduan google adsense

Dengan pembelian Pakej Ebook Kit Blogger, anda akan mendapat kupon bernilai RM10.00 untuk Ebook Panduan RajaAdsense. Harga Ebook ini adalah RM40.00, tetapi dengan kupon ini, anda perlu membayar RM30.00 sahaja!


2# Kupon Pembelian Hosting NetKL.com

Potongan Harga 10%

Kini anda dapat menjimatkan sedikit bayaran untuk pembelian Hosting di NetKL.Com. Dapatkan kupon ini melalui pembelian Pakej Kit Blogger untuk penjimatan pembelian hosting anda di NetKL.Com. Anda pasti berpuas-hati dengan khidmat mereka!


3# Kupon RM10.00 Ebook BelajarCpanel

Dengan pembelian Pakej Kit Blogger, anda akan mendapat kupon bernilai RM10.00 untuk Ebook Panduan Asas Cpanel. Harga Ebook ini adalah RM35.00, tetapi dengan kupon ini, anda hanya perlu membayar RM25.00 sahaja!


4# Panduan Pembelian Domain dan Hosting

Anda Tidak perlu lagi teraba-raba di dalam membeli domain name dan hosting kerana anda sebagai pembeli Pakej Kit Blogger akan diberikan panduan secara percuma serta ditunjukkan bagaimana menggunakan KUPON DISKAUN NetKL.com. Eksklusif hanya untuk anda!

5# Bonus Tambahan

(PLR Articles) Pelbagai Topik

Gunakan artikel ini untuk blog anda jika tiada masa dan idea untuk menulis. Dengan PLR Articles, anda boleh ubah dan edit mengikut kemahuan anda.

klik disini jika ingin menempah:


Tiada ulasan :