Isnin, 7 April 2008

Awas dengan sindiket penipuan sms

Baru-baru ni saya hanpir menjadi mangsa penipuan sms ni,Waktu itu saya masih dalam kuliah yang paling memboringkan hati saya,saya datang pun sekadar nak cukup syarat kehadiran jer,
Jadi dipendekkanlah cerita hp 3315 saya yang kuno berwarna oren ini berbunyilah dengan nyaringnya sehingga rakan sekelas memuncungkan mulut syut!!!!

ala...macamlah faham apa lecturer indon tu cakap hehehee

aku segera melihat isi kandungan sms,hati ku riang hehehe sebab aku sangkakan girlfriend rupanya member sekelas di smk dalat dulu,si Edwin Yum.Rupanya dia fowardkan isi kandungan sms

'taniah sempena ulang tahun xpax anda layak menerima bonus sebanyak RM50 sila sebarkan ke 10 orang untuk mendapat ganjaran.'

lebih kurang macam tulah ayat nya,jadi kesimpulannya si edwin member saya ni percaya juga dan tertipulah.

saya hanya tahu selepas saya cek kat internet di BPA ump.Saya masuk forum ,wah!! nasib baik saya guna otak dulu kalo tak lesaplah kredit saya ..huhuhu..

Tiada ulasan :