Selasa, 29 April 2008

my lovely room....


Tak lama lagi aku dah nak blah dari ump.,kuatan,pahang,dan semenanjung..huhuh..
lepas ni aku akan ke sandakan untuk menjalani latihan industri di Ladang mill sdn bhd,
erm....bila dah lama dok kat ump @universiti malaysia pahang ni rasa sedih plak nak balik..
sedih juga sebab nak tinggalkan bilik kesayangan ku ini.
selama 4 tahun aku di ump,bilik ni lah terbest dari yang terbest...
meh skodeng bilik aku kat perumahan gambang perdana UNIVESITI MALAYSIA PAHANG..

LET,CHECK IT OUT...!


buat..apa tu mack?

jom...hehehe

my room is the best..,syok nya tido tilam tebal..huhuhu

peace...i love my room

barang keperluan dapur saya huhuuhu,my jacket chemical engineering student

my darling baby T heehehehe

wah ni hadiah kekasih nash bagi...hehehe shue...thanks..ya


my bag and my PSM modeling for flocculation

my accessories cd,ink bulk,book collection and many mores

my laptop and my hp printer

katil yang telah diinovasi menjadi meja study dan meja surf internet

tempat ku mencipta peta..huhuhu

Buat rakan-rakan ku terutama rakan SEKSYEN K03...tahniah kerana kita dah habis final exam 29.04.08
moga silaturahim kita akan kekal dengan adanya blog saya ini...

kepada rakan-rakan yang masih berjuang,teruslah berjuang untuk meningkatkan kualiti pendidikan kejuruteraan UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG.

SAMPAI BERJUMPA LAGI,

LOVE YOU ALL!!


MWAH!!!!!!!!

Tiada ulasan :