Selasa, 1 April 2008

Remaja dibunuh ibunya sendiri


Kesian remaja ni,usianya saya dapat jangkakan dalam sekitar 12@13 tahun malangnya sudah menjadi kekejaman ibu tirinya sendiri.Punca remaja ini dibunuh tidaklah diketahui.Tak berani pulak saya nak cakap yang bukan-bukan sebab ini bagi saya ini sesuatu yang menyedihkan dan bukan benda main-main kalau soal kematian.Hanya gambar ini sahaja yang dapat saya tunjukkan segala maklumatnya saya tak ada kerana gambar ini saya dapati dari web persendirian milik orang lain.Sekadar saya ingin berkongsi dengan anda,kita bertuah dilahirkan dalam kehidupan yang sempurna ketahuilah bahawa di luar sana masih ramai lagi yang merana,dan mengalami nasib malang seperti remaja yang tidak berdosa ini.Moga roh kanak-kanak ini aman di Syurga,AMEN.

Tiada ulasan :