Khamis, 6 Mac 2008

pesanan buat sang isteri

Mungkin ada di antara sang isteri di luar sana,merintih....merana dan sedih,

Perasaan ini saya tujukan kepada golongan wanita yang dipinggirkan suami setelah sekian lama hidup bersama,mungkin si suami sudah jemu @ sang isteri sudah tidak secantik dulu,dan mulalah si suami mencari yang baru,yang fresh...

Tidak juga saya menolak hal ini terjadi bagi pasangan yang masih bercinta,kita tahu terdapat juga pasangan yang telah menjalinkan hubungan seks sebelum sah suami isteri.

Bila dah terlanjur mulalah menyesal,apa lagi bila sang lelaki ini tadi mula berpaling arah...

salah siapa ini..????

dan yang menyedihkan,terdapat segelintir wanita bertidak melakukan apa sahaja demi MENGEMBALIKAN INSAN YANG MEREKA SAYANG INI


apa yang mereka lakukan....????

Sila lihat sedutan gambar ini,anda akan tahu jawapannya selepas ini.

MACKENZIE melaporkan di sempadan SIAM

INILAH YANG SAYA MAKSUDKAN,@ LEBIH JELAS LAGI SAYA KATAKAN WANITA INI SANGGUP BERJUMPA BOHOH UNTUK MENGUBATI DIRINYA SUPAYA DIRINYA SENTIASA DISUKAI OLEH SANG SUAMINYA.

BOMOH INI PULA KONONNYA DAPAT MENGUBATI DAN MENAIKKAN SERI WAJAH WANITA MALANG INI,DENGAN MEMBERIKAN AIR YANG DI JAMPI....TAPI...


ANDA LIHAT LAH SENDIRI BAGAIMANA WANITA INI MENJALANKAN PROSES PERUBATAN...SAYA RASA INI BUKAN UBATNYA,TAPI INI TERKENA UBAT SI BOMOH TU,SUNGGUH JIJIK SI BOMOH INI MENJILAT DAN MENGHISAP PAYUDARA PESAKIT NYA. TERNYATA INI TELAH MENJATUHKAN NAMA BAIK BOMOH SEMALAYSIA...

Kamera ini dipasang khas untuk membongkar rahsia selama ini hanyalah khabar angin,tetapi sekarang telah jelas bukti nya ada disini....!!!!


PESANAN SAYA KEPADA WANITA SEMALAYSIA MALAH SENUSANTARA...
KALO BOLEH SELURUH DUNIA...
JANGAN LAKUKAN INI YA....
DON'T TRUST BOMOH....!!!
KATAKAN TIDAK PADA BOMOH!!!

BUAT SI LELAKI JANGAN BIARKAN INSAN YANG MENYANGI ANDA JADI BEGINI...HARGAILAH MEREKA

PESANAN IKLAS
DARI

MACKENZIE

PENULIS BLOG.

Tiada ulasan :